saya mesti..i must !

Assalamualaikum..
yesss..i must?
must what eh? hahaha..
sabar sabar..sebenarnya,saja je nak buat suspen..
suspen kan ? cepat angguk angguk..jangan geleng geleng..
tak tak..sebenarnya..
hurm..sebenarnya..
hurm...
terasa macam nak makan sepak org je kan buat camni..

okay2..serious dah ni..
sebenarnya..
aku nak berubah..
bagi aku mesti..
berubah dari segi perangai and sikap aku ni haa..
buruk bebenor..

apa yg aku nak ubah?
malas kepada rajin..
kenapa aku malas?
yg ni biar aku bgtahu...aku xsuka tunjuk rajin depan orang..
entah..rasa hipokrit pun ada..
biarlah org tgk aku ni malas..
macam pepatah don't judge a book by its cover ...
kalau xkenal betul2 mmg xtahu kan.
jangan buat andaian macam tu..
tapi kan.kadang2 aku selalu jugak buat camtu.
*sila jangan ikut.
ya ya. aku tahu aku xpandai masak macam chef.
why not bagi aku try..ni tak..cakap aku xpandai buat itu ini.
tapi kan..benda tu boleh belajar..
hurmm..terasa diri aku macam xberguna kalau xpandai buat kerja2 perempuan..
ehh..bukan semua aku xpandai..ada yg aku pandai buat..

current mood : terasa dgn org sekeliling :(
blog tempat luahan hati. :)

17 comments:

  1. me too dear,blog tempat luahan rasa ;)

    ReplyDelete
  2. chill beb, same la kite.huaaa T__T

    ReplyDelete
  3. :)..insyaAllah, Tuhan sentiasa membantu kepada umatnya yang ingin berubah ke arah kebaikan :) ..

    ReplyDelete
  4. buat sungguh2, insyaallah boleh, hehe =)

    ReplyDelete
  5. alololo . chill okay ? bolehh lagi apply ! p kt www.kptm.edu.my

    ReplyDelete
  6. @H N S H
    same eh? jum buat pemberontakan?
    hahaha.gurau2..
    sabor je lah kan..

    ReplyDelete
  7. @Cik Aina
    yeahh..i try to chill..
    thanks aina :)
    jap g aku try..

    ReplyDelete
  8. chill dear =)

    pistt : aniss pun tak pandai masak! muahahah =)

    ReplyDelete
  9. hahaha..relek2..masak je pun..
    mai dtg blog meh meh..jemput siap..
    haha

    ReplyDelete
  10. @aNiss :):)
    hehee..ye ke? sama lah kita kan..
    wuuu..sobs sobs..

    ReplyDelete
  11. @Far8 budak baik
    laki xpe la derr..
    ni pmpn..cam pelik kalau xpandai masak..haha
    nanti laki jugak nak complain macam2..huhuhuhu
    jap nak pegy terjah blog.ngee

    ReplyDelete
  12. yep2 me too as well. evryone got chance to change. kite follow dari segmen BA.. chill!

    ReplyDelete
  13. Tahniah! anda dah menang dan terpilih untuk terima hadiah dari gua... (2nd Give away dari Magrib) caya? tak caya? huh.. click la kat sini..

    http://magribmenjelma.blogspot.com/2011/04/peserta-bertuah-2nd-give-away-dari.html

    ReplyDelete