hu dan ha ?

Assalamualaikum readers !
penat lah harini.. :(
baru kluar setengah hari..macam separuh jiwaku pergi pulak..
*saja saja je tu..haha
harini..act, nak pegy jumpa bff aku.jai.
dia ada test jpj..dah banyak kali dia suruh datang tengok..
tapi dia pulak xbawak phone.aku punya la call bagai nak rak !
dia dengan senang hati tinggal phone kat rumah..
ni yg ceq nak marah ni..
btw, congrats to jai n wawa..
lulus test jpj...serious rindu lah kawan2 aku semua.



okay..bila dengar lagu ni..teringat kat kawan2 aku kat ph.
ni time spm aku dengar gila gila kaw punya.
handphone jai ada lagu ni..
memandangkan aku bawak phone cikai je..
so, phone jai jadi mangsa..
serious aku asyik repeat je lagu ni bila dah nak habis..
sampai kadang2 asyik dengar lagu..lupa nak study.
xsedar diri dah spm time tuu..
dengar xjemu.*skrg bosan dah.but ingat sebagai kenangan.
tadi terdengar kejap.macam nak nangis pulak.. T_T
wuuuuuuuuuuuuuuuuuu..

ohh..
btw, thanks readers yg bagi pendapat n semangat kat insan yg bernama NOR SYAFIQAH...
kat entri  INI :) kan..
 super duper thanks again kat semua yg bagi pendapat..
setalah di fikir masak semasak masaknyaaa..
i think..nak tggu upu or matrik je..
sebabnya?
nak masuk u swasta..manyak duit nak kena keluar maa..
kalau aku anak dato xpa la jugak..
ni anak TUNKU ABDUL RAHMAN ..
susah la sikit kan..hahaha

satu lagii..
 aku dah berhenti ber-facebook-ing kira2 seminggu jugak laa..
sila tepuk tangan dengan kaki.haha
*bajetnyeww..baru seminggu je pun pikah oii..
macam xpercaya pun ado..haha
selalunya..bila online..aku akan online fb>blog tersayang> twitter>skype(ikut mood)..
so, sapa2 ada twitter n skype..
do add n follow.ohh..aku xpaksa.. :)
tapi nanti active balik  lah fb tu..
nak tahu jugak perkembangan kawan2 aku yg lain.

p/s : mata aku selalu sakit2..i mean.bukan merah2 tu..yg lain tu rasa macam urat2 mata ditarik-tarik.
sakit woo..normal ke ni??
mak aku cakap terlebih tido.ehh..aku tdo 6 jam.xlebih la tu kan..

bye readers :)



13 comments:

  1. aniss pun menunggu matrix n upu... maktab dah tak dapat! ngee =)

    ReplyDelete
  2. @aNiss :):)
    tahu xpa..maktab reject kita kan..
    huwaaa..T_T
    redha je laa..hehe

    ReplyDelete
  3. bilaa nk activate alek FB acc ? rasa mcmm dah lma gilo ang deactivated

    ReplyDelete
  4. @Cik Aina
    maybe dalam minggu ni la kot..
    tgk lah mood aku camna..
    serious macam dah lama jugak aku deactivate.tapi baru seminggu..
    huhu..

    ReplyDelete
  5. mate saket tu skodeng orang la tu... hahahaha.. ;)

    ReplyDelete
  6. @pija chocolate
    haish..skodeng pija la ni..sampai jadi ceni..haha

    ReplyDelete
  7. pikaaa,chaiyok333.ana pun tunggu upu and matrik ni..utp tu try g interview je ;)

    ReplyDelete
  8. @anaiha yusof
    okay okay..
    u too..chaiyok2!
    xpe..mana tahu dapat utp :)

    ReplyDelete
  9. selamat menunggu keputusan upu dan matrik...
    kalau ikut pengalaman upu first choice then baur matrik..tapi depend la dekat orang tu...kalau dapat kos yang bukan pilihan...amek lah matrik..tp dekat sane kena perform la

    ReplyDelete
  10. jgn msuk matrik..tungu upu ehh..mai msuk uia..meh meh hahaha =p gudluck amin

    ReplyDelete
  11. @HAZWAN17
    insyaAllah..mana yg ditentukan pikah pegy..
    pikah prefer masuk u..tapi mana2 pun xpa..
    pikah redha je.. :)

    ReplyDelete
  12. @Far8 budak baik
    hahahaa..xnak lah..nanti ada org buli junior..wuhuhu.. :P
    tapi xingat la mntak ke x uia..
    btw, thanks ye :)

    ReplyDelete
  13. @Nor Syafiqah redha jelah.. 24 april jgn lupa check matrix okay, dear =) inform kat aniss lau dpt =)

    ReplyDelete