I meet them :)


Assalamualaikum.

Dah habis final exam. Dah renovate blog. So, nak story something.
Apa yang aku jumpa pada tahun 2012 *ayat skema*

HERBALIFE
Produk ni dah menarik minat aku. Maybe ada jugak yang taktau.
Herbalife tu apa? Herba apa tu?
Yang dah tau Alhamdulillah. Dah consume belum? kihkihkih
Herbalife ni makanan nutrisi. Sungguh luar biasa kalau consume herbalife.
Tak percaya? Try lah sendiri. ha ha ha
Herbalife bukan untuk kurus saja tau. Tapi aku consume herbalife ni sebab berat 
badan yang tak ideal dan lemak yang sangat banyak.
Ehh. bukan orang gemuk je ada lemak berlebihan.
Gemuk ke kurus ke, kita tak tahu dalaman kita macam mana kan.
Kalau macam aku yang jarang bersenam ni. Tak kisah pun.
Boleh la turun even tak control makan langsung. Aku makan je apa yang aku nak.
Cuma aku gantikan breakfast aku dengan F1 shake.
Kalau makan banyak mana pun dah tak risau.
Teamix ada boleh burn kalori. So, berat akan maintain ja.
Alhamdulillah. Bukan berat je turun. Resdung aku makin okay.
Bukannya okay terus. Semakin okay. Kalau tak tiap2 pagi aku akan bersin.
Now, dah jarang sangat bersin2. Kalau bersin pun sat ja.
Tak berlanjutan. Amazing right? So, sapa2 pun boleh consume.
Nak naikkan berat badan pun. Nak lebih sihat pun boleh.
My parents pun consume herbalife. Kalau mereka boleh.
Kenapa diri kita tak boleh. Think and think. :)

Teamix sejuk. (that's yaya)  

F1 shake. So yummy !

SO, HAVE YOU HAD YOUR SHAKE TODAY?
;)







No comments:

Post a Comment