unexpected :)


gambar intro..hewhewhew

Assalamualaikum..
result dah lama pun keluarnye..
tapi kite baru terhegeh2 nak update.
and.....
Alhamdulillah :)
thanks to Allah..
Dia maha berkuasa.maha mendengar.
jangan pernah berhenti berdoa.
InsyaAllah Dia maha mendengar.
lecturer chem pernah cakap ;
' kamu jangan risau kalau dapat result teruk.
mungkin bukan rezeki kamu sekarang.Allah dah tetapkan untuk kita.
cuma jangan cepat berputus asa. '
huhh.. rasa tenang bila lecturer cakap camtu..

6.12.11- 3.00 pm *tarikh dan masa keramat..pheww !
semua takut lah...
but, before uhh.. aku menangis.. why??
masalah kuliah..biasalah kan =.='
mmg salah aku..
result aku berapa?
tak nak la show kat sini.. maluu...
tanya aku sendiri laa eh..tapi.....tgk lah..haha
sekali lagi, Alhamdulillah :) 
tu je yg aku boleh cakap..

nak cakap kat diri sendiri
*jangan study last2 minute. 
dapat result ni pun nak suruh kamu study lebih dari sem1.

ohh yaa..
i'm KEDAH MATRICULATION COLLEGE student :)
*matrik je pun kan? 

okay..babai. :)











1 comment: