10 FEBRUARI

Assalamualaikum..
yeah!!!!takot+excited+rindu+terpaksa..macam2 perasaan ada masa tarikh ni..tau x ada apa dng tarikh ni??act,masa ni aku kena pegy daftar  masuk MRSM..oh my god..x sangka pun nak dapat..takut bila dapat tuu..aku bukanlah dikategorikan budak yg pandai gilagilaaaa..aku ni biasa2 je..pegy daftar tuu..ramai sangat2..macam2 ragam.dan banyak benda baru aku tau.aku dah jadi anak MARA...MRSM memang lain daripada yg lain..org lain xde..tapii,MRSM ada..hahaa..pelik2 sikit sistemnya..




first week mmg homesick sangat..macam nak pindah balik sekolah lama..tapi,aku still bertahan.,sampai aku kenal dgn kawan2 aku yg satu kepala..mereka lah pengubat homesick aku..kalau x mmg aku nak pindah jee..
thanks to alya farhana,puteri nurshazmimi,ibtisam wardah,nurfaziatul zaleha,idani atiqah,fatin nabilah syaza,siti nurul suhaila.. kalau xde mereka nii..tatau apa lah jadi aku ni..i miss that part..rindu mereka ni..thanks for being my friend.they are the best. sayang mereka sangat2!!! i'm proud to be maresma student.

No comments:

Post a Comment