Alhamdulillah

Assalamualaikum.. Dah sebulan jejak balik ke USM. Cepatnya masa berlalu. Assignment bertimbun timbun. Satu test, 2 quiz dah selesai. Lepas balik cuti raya haji akan ada banyak test. Huahuaaaa. Tapi syukur sem ni. Aku chillax sikit. Haru selasa rabu dan khamis je ada kelas. Petang khamis. Balik rumah. Sebab apa? Ni lah penjimatan terhebat. Kalau aku kat sana. 5 hari keluarkan duit.. Lebih kurang 50 hengget wehh. So, baik aku balik rumah. Makan pun boleh berulang2.. Seronok kan. Alhamdulillah.. Cuma aku nak diri aku ni kuat nak hadapi semua dugaan yg akan datang.. Hanya Allah sebaik-baik perancang. 





Ni semua girlpren aku. Satu kos. Perangai lebih kurang sama. Study kurang. Makan je lebih. Huahuaaa
Depa tak baca kot blog aku ni.bsayang semuanyaa. ❤️❤️❤️❤️❤️



No comments:

Post a Comment