Ceritanya..

Assalamualaikum. Sempena bulan ramadhan yg mulia ni. Bulan penuh keberkatan. Usm pun tak lepas peluang nak keluarkan result yg bagi aku entah apa2 ja. Walau apa pun yg dapat. Alhamdulillah. Teruk ke tak. Semestinya teruk lah. Tapi semua yg berlaku ada hikmahnya. Pointer2 aku dapat ni macam kat maktab dulu laa. Tak pernah cemerlang. Apa yg aku harap.  Aku nak cepat2 graduate. Walaupun pointer aku macam apa lagi. Ya Allah.. Percepatkanlah 2 tahun ini. Rasa sengsara bila belajar benda yg bagi aku tak menarik. I think math is fun. Tapi indah khabar dari rupa. Aku suka belajar dan praktikkan apa yg kita belajar. Aku minat engineering. Sebab apa? Sebab boleh belajar sambil buat practical. Aku suka main alat2. Aku tak suka. Belajar teori yg sebenarnya teori tu macam tak membantu aku. Seriously, aku suka belajar cara bebudak engineering. Boleh pegang macam2 alat. Math not interesting. Ahhhh. Sabar lahh diri. Lagi 2 tahun ja. Sabar k sabar. Allah tahu kemampuan hambanya. 

Sekian.


No comments:

Post a Comment